tisdag 15 juli 2008

Grillgaller

Jag har aldrig varit så trött som jag var de två sista dagarna i Frankrike. Jag vet inte om det var fjälluften, osten eller kanske träningen, men något var det som totalt sög musten ur mig. Jag höll på att börja grina av trötthet efter sista passet, och då hade jag tränat färdigt för veckan och hade en god middag med vin och 4 vilodagar framför mig. Ändå ville jag bara lägga mig ner och dö. Det ska va nyttigt att motionera har jag hört, men ibland går man nog över gränsen.

Idag har jag skjutit, shoppat på stan, tvättat (Ja, det var faktiskt jag som tvättade Mats) och börjat förbereda för grillning ikväll. Det regnar, men är det semester, så ska det grillas.

Ferry ringde förresten i morse och behövde guidas i den svåra konsten att byta slang på cykeln. Han hade fått sin första punka. Det är första gången jag lagar en punktering via telefonen.

Inga kommentarer: