lördag 13 juni 2009

Vila & bilder

Det blev en tuff dag i går, men slitet belönades med att mitt lag med Andi Birnbacher, "Biffen" och jag var först upp till toppen på Kitzbühel.
Idag är det vilodag och jag har det skönt. Har inget speciellt inbokat förutom ett skyttepass med Jonas Edman framåt kvällen.
Björn ska precis dräpa en anka på Vindbeutelgräfin, ett av Ruhpoldings alla fik. Bakelsen är lika maffig som den ser ut.

På en cykeltur passerade jag Staubachfall, en gammal passväg mellan Österrike och Tyskland. Vägen går under vattenfallet.

5 kommentarer:

Erik Ekholm sa...

Anka? En svan är det ju, ser du väl! ;-)

David Ekholm sa...

Det låter på något vis bättre att dräpa en anka än en svan. Jag vet inte varför men så känns det.

David Ekholm sa...

Snyggt efternamn föresten!!!

Hudikmats sa...

Hallå David!!

När jag ser bilderna från alperna och det fantastiska landskapet hoppas jag bara att ni träningstokar, någon enstaka gång kan titta upp och NJUTA av utsikten..
Önskar att jag var där! (dock utan att behöva träna så hårt)

David Ekholm sa...

Jag försöker att hålla mina korpgluggar öppna och ta in så mkt som möjligt av världen.