tisdag 23 mars 2010

Framtiden

Vad händer nu då?
Jo, jag tänkte prova mina vingar, eller snarare mina ben, mot andra cyklister. Det ska bli riktigt kul och spännande att köra tävlingar i sommar. Jag har tränat mycket cykel på vår och sommar de sista åren, men tävlat ganska sparsamt, så nu ska det bli kul att få släppa loss på riktigt!
Jag fick ett roligt telefonsamtal i dag från Fredrik Ericsson. Han vann SM i tempo 2008 då jag var 13:de. Han ringde bara för att säga att det var kul att jag skulle satsa på cykel. Jag blev överraskad och glad, han verkade vara en riktigt trevlig prick!

Nåja, skidskyttekarriären är inte riktigt över än. Nästa vecka ska jag köra SM, så jag har inte lagt laggen på hyllan än. Jag var ute på en helt underbar, stenhård skare i dag med Mattias Swelander. Vi sken ikapp med solen uppe på myrarna vid Svartsjöarna.

Inga kommentarer: