onsdag 14 april 2010

Slut på semestern

Nu är jag hemma efter lite mer än en veckas semester med New York-resan som höjdpunkt. Det var helt underbart med riktig sommarvärme och en massa fantastiska upplevelser.
Mamma Mia på Broadway, picknick i Central Park, barhäng i Brooklyn med min tremänning Mike, massa shopping (framför allt för Helena) och en massa mys har avverkats.
Resan var min 30-års present från Helena, och det är den klart bästa present jag någonsin har fått!

En sponsor-aktivitet med Hello Sweden i Sälen har oxå avverkats, och det var kul som vanligt. Biffen, Ferry, Mats Larsson och jag tillsammans med en tjej från GP bärgade segern i parallellslalomen, det är verkligen hur kul som helst att skida mellan portar!

Helena och jag poserar för Mike i Washington Square Park.

Inga kommentarer: