fredag 24 december 2010

Jul


Svarta och kletiga brätten på skidorna.

Jag har bara kört fristil på alla skidpass den här vintern. Det beror inte bara på att jag tror det är bättre för cyklingen, en stor orsak har även varit att jag inte har gjort rent mina klassiska skidor efter det sista passet i våras. I går var det så dags att ta fram flaskan med vallaväck och ge sig på laggen som vid det här laget var nästan fossiliserade. Efter mycket slit gick det att åka på dom idag.

Det känns skönt att jag kommer kunna äta hur mycket godis och mat jag vill den här julen. Om magmåttet börjar växa har jag ju världens bästa bantningskur hemma i Östersund, vanligt kranvatten!

God Jul till er alla!

Det är jag bakom maskering och frost. Julafton uppe på Storskällmyran.

1 kommentar:

Jannette sa...

Hej David – Hej Helena

I wish you Merry Christmas and happy new Year 2011.

I wish Helena lot of luck with World Cup and the world Championship. I see Helena and Swedish Team in Oberhof

I also wish you all the best for your new career.

Best regards

Jannette