fredag 4 februari 2011

Det rullar på

Dagarna här i Stockholm har gått otroligt snabbt. Träningen har varit helt ok, men helt enligt planerna inte allt för tuff. Nästa vecka ska det nämligen bombas inne på velodromen i Falun så jag sparar mina krafter till det.

Kommenteringen har funkat helt ok, trots bitvis riktigt dåliga produktioner och avsaknad av live-tidtagning.

Jag har även haft några riktigt intressanta möten som jag hoppas ska kunna ge några roliga jobb framöver.

Nu ska jag ner till studion där det vankas "fredags-fika". Efter fikat är det inte länge kvar innan världscupen drar igång igen efter ett två veckor långt uppehåll. Kom igen nu svenskar!!!!

2 kommentarer:

Adam sa...

Måste fråga, vad har du för mål med ditt cyklande? Är det att vara med i sverige-eliten eller siktar du ännu högre än så?

David Ekholm sa...

Först måste jag leta mig upp till sverige-eliten. Måste ta ett steg i taget.