måndag 5 september 2011

Avslutningshelg

Den sista tävlingshelgen för säsongen är över. Jag hade inte lika bra ben som jag har blivit van vid den sista månaden så jag fick slita rejält.
Den enda av de fyra etapperna som gick bra var prologen där jag blev sexa. Prologer verkar vara min grej.
På söndagens avslutande linjelopp körde jag i ett potthål i början av tävlingen som resulterade i en pyspunka. Med ca 4 mil kvar var det inte mycket luft kvar och eftersom vi inte hade någon servicebil var det bara att rulla hem. Väl vid bilen såg jag dessutom att fälgen var spräckt. Inte världens roligaste avslutning.
Fredrik Kingstad avslutade bra och blev 12:a den sista dagen.

Nu ska jag ta några riktigt lugna veckor och tänka igenom hur och om jag kommer fortsätta köra nästa säsong. Jag har lite att fundera på...

Inga kommentarer: