onsdag 7 december 2011

På Arlanda


Efter sista tävlingen i Östersund har jag besökt Sälen med Hello Sweden. Skidåkning, god mat, bubbel, (både i kopp och glas) pingis och underhållning av bra artister har hunnits med under två intensiva dagar.


På tisdag förflyttade jag mig till Borlänge för att fixa det sista på husritningarna som nu är klara.

Idag har jag varit på möte med Skipark.360. Snacka om att det är ett spännande projekt!
Jag hann dessutom med att träffa superagenterna Anna & Lotta och det är som vanligt trevligt

07.40 kommer jag att sitta på planet ner till München tillsammans med TV4-gänget och på fredag fortsätter skidskyttarnas världscup i Österrikiska Hochfilzen.

Det enda jag inte har hunnit med den sista veckan är att träna. Det har faktiskt varit riktigt bedrövligt på träningssidan under flera veckor nu och det börjar bli dags att jag skärper mig, snarast!


3 kommentarer:

Margareta Ferry sa...

Ni gör ett bra jobb i TV4!
Ferrys i Storuman.

Birgitta Bergman sa...

Tack David, en njutning att höra på er alla,klara kommentarer inget trams! Dessutom ingen reklampaus som stör./Toppen

David Ekholm sa...

Hejsan Morsorna!
Tack för era glada tillrop och vad kul att ni är nöjda!
/David