måndag 13 september 2010

Japaner & änklingar

Helena och jag fick en brakmiddag på Mikados i bröllopspresent av skidskyttelaget och i lördags promenerade vi dit.
Sju rätter och tre och en halv timme senare rullade vi lyckliga hemåt. Det var verkligen en upplevelse för alla sinnen. Jag knäppte massa snygga bilder men bloggen har strulat i flera dagar, så jag lägger upp bilderna så fort det går.

Jag är gräsänkling eftersom Helena har dragit på träningsläger, men helt ensam är jag inte. Lillasyster Malin är inneboende här hemma så länge hennes badrum håller på att renoveras.

1 kommentar:

Reck sa...

Tack för omtanken! det går fort ibland..prata lite med dig, kramar sina barn innan start i härligt väder, och sen vips så låg man i busken i nåns trådgärd och undra hur det gick till!

Lycka till med knä och vintern!