torsdag 16 september 2010

Vänstersvängar & vila

I dag startar bancykelsäsongen i Falun med en mindre tävling. Jag sitter och spanar lite på YA-Arenas live cam för att se om jag känner igen några som kör.
På golvet bredvid står en riktig skönhet som det är tänkt att jag ska bygga ihop under hösten. Jag hoppas att skönheten och jag får möjlighet att köra många vänstersvängar i vinter. Är det samma sak som att vänstra?

Jag har minst 3 veckor kvar till jag får cykla igen, men jag börjar faktiskt känna abstinens redan nu. Jag har ju cyklat så lite dom sista månaderna, så det känns nästan som att jag redan har haft min viloperiod. Jag har nog inte tränat så lite på 12 år som jag har gjort under juli och augusti.

Nu ska jag ta tag i studentlivet och gå en sväng på kåren med klassen. Det är ju en aktivitet som passar alldeles utmärkt ihop med en viloperiod.

Inga kommentarer: