lördag 7 juni 2008

Sånt man inte saknar....

Det finns vissa saker man inte saknar föränn man inte kan göra dom längre. Som att sitta t.ex. Under söndag och måndag stod jag mest upp p.g.a. att jag lämnade kvar lite hud i Västerås. Rumpan är inte det skönaste stället att skinnflå.

I morgon drar jag ner till mitt andra hem tillsammans med familjen. Jag ska till Ruhpolding med skidskyttelandslaget för ett 10 dagars träningsläger. Eftersom vi spenderar ungefär 2 månader per år där nere så känns det lite som hemma.

Mina ben är riktigt nerkörda och det kan jag skylla på att jag skenade lite i onsdags under långpasset. Jag körde från Helgum till Östersund med tempocykeln och 15 milaturen tog bara 4.20. Kanske inte helt smart. Idag ska jag bara köra ett styrkepass, så benen kommer få lite välbehövlig vila.

Ha det skönt i sommaren!

Inga kommentarer: