fredag 4 december 2009

Oj, vad det har hänt grejer!

För det första så har jag fått en ny samarbetspartner, Hjärnfonden. Det är en stiftelse som skapar resurser och information om hjärnans sjukdomar, skador och funktionsnedsättningar. Eftersom jag själv lider av både migrän och hortons, så vill jag genom mitt ambassadörskap hjälpa Hjärnfonden att uppmärksamma dessa. Jag behöver väl inte säga att det känns det som ett mycket spännande samarbete. Inom en snar framtid kommer jag att börja blogga även på Hjärnfondens hemsida.
Vad är det mer som har hänt då?
Jo, för det första så visade Helena sin storhet genom att vinna årets första tävling på ett övertygande sätt. Jag är imponerad!
Min premiärtävling gick inte lika bra. Sista skjutningen och sista varvet förvandlade ett helt ok lopp till ett bedrövligt. Det är små marginaler...
I morgon är det sprinttävlingar och jag har full koll på startfältet. Jag går ut med nummer 136 på bröstet.

Inga kommentarer: