fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

2009 börjar lida mot sitt slut och det är dags att summera året.

Vad var bra, och vad var sämre?

Idrottsligt så var naturligtvis VM i Korea höjdpunkten. Jag fick tillsammans med mixlaget äntligen en medalj med mig hem.

Att Helena ville gifta sig med mig var årets höjdpunkt alla kategorier.

Jag fyllde 30 i januari och festen tillsammans med mina vänner var helt underbar.

När jag funderar så kommer jag bara att tänka på bra saker. Visst, säsongstarten nu i december var långt från vad jag hade räknat med, men det är ju en petitess i det stora hela. Jag har otroligt mycket att vara glad och tacksam över. Det är viktigt att tänka på det ibland när det känns tungt. Vilket bra liv!

Jag hoppas och tror att när 2010 ska sammanfattas så kommer jag ha massa nya härliga minnen.

Inga kommentarer: