onsdag 28 juli 2010

Det går fort

GP-lopp är helt galet. Det går sjukt fort och igår klarade jag inte att täppa luckorna som jag lyckades släppa till framförvarande cyklist efter ungefär en halvtimme av loppet. Jag måste bli bättre på att ligga på hjul när det blir tekniskt svårt och knixigt.

Det är inte svårt att köra GP i teorin, men i praktiken finner jag det sjukt knepigt!
I kväll får jag en ny chans att praktisera det hela i Skara. Övning ger ju färdighet, repetition är kunskapens moder och så vidare...

Patrik Morén som kör för Vallentuna tog en övertygande soloseger.

1 kommentar:

Unknown sa...

hej david! såg dig i skaras gp igår och tyckte du imponerade ganska bra. jag tog några bilder på dig från loppet om du vill ha och lägga upp på din blogg. du kan maila mig på classon83@gmail.com om du är intresserad av bilder.
mvh anders från skara