söndag 1 augusti 2010

Machosallad på mysdagen

Det har varit ett späckat schema de sista dagarna.
GP-loppen i Skara och Borås var grymt lärorika, och i det sistnämnda började jag få lite koll på läget. Tänk vad mycket lättare det är att ligga längre fram i klungan!

Fredagen tillbringades i bilen.

På lördag morgon hade jag lite svårt att bestämma mig för om jag skulle sova eller masa mig upp och köra Storsjön Runt, ett 20 mil långt motionslopp. Mitt velande resulterade i att jag satte världsrekord i ombyte, frukost och cykelservice. Det blev ett bra race och jag kunde ta min utbrytarkollega Mats Nygren i spurten.

Efter en snabbdusch och en macka bytte jag trikåerna mot kostymen och drog ut till Frösö kyrka för att vara med på Maria och Mattias bröllop med efterföljande fest. Det var både fint och kul!

Efter allt detta har det varit riktigt skönt med en mysdag tillsammans med Frugan. Picknic och film har varit dagens höjdpunkter. Farsan av Josef Fares var en skön rulle.

Inga kommentarer: