torsdag 7 oktober 2010

Tenta & köksinredning

I morgon är det tenta och jag hoppas att jag inte har drabbats av hybris, det känns nämligen helt ok och jag tror inte att jag behöver plugga så mycket i dag.

Träningen flyter på bra och jag kör min rehabträning. Dessutom blir det mycket rullskidor klassiskt eftersom det är minst påfrestande för knät. Det har gått mycket tid till skolan den sista tiden så därför har jag passat på att pressa mitt VO2 max på träningarna, högintensiv intervallträning med andra ord. Kort och effektivt!

De närmsta veckorna ska köket bytas ut i lägenheten. Det kommer bli grymt snyggt när det är klart. Eftersom jag tycker att arbetskraftinvandring är viktigt kommer två riktiga arbetsmyror att komma hit söderifrån; friska föräldrar är ovärderligt!

Inga kommentarer: