söndag 2 mars 2008

Äntligen!!!

När ska du skaffa en hemsida? Va, har du ingen hemsida!
Nu kan jag äntligen svara. -Jodå nog har jag det.

Just nu ligger jag i sängen på Hotell Green Pia i Pyeong Chang, Korea. Väskan är nästan packad och imorgon ska en 7.30 timmars flygresa ta mig och resten av skidskyttelandslaget till Khanty Mansiysk i Ryssland. Khanty som det kallas i skidskyttemun är en liten oljestad i Sibirien. Det är alltid lika kul att komma dit och se vad som har hänt sen sist.

*Hur många plastpalmer med neonljus (hur snyggt som helst) har det monterats upp?

*Har det byggts nån ny glasskrapa ala Dallas?

*Hur mkt smör är det på maten?

*Har dom ökat höjden på den konstgjorda slalombacken?

Allt verkar vara möjligt och pengar är inte något problem.

Där väntar fortsättningen på världscupen. På torsdag blir det sprint och på lördag jaktstart. Jag känner mig taggad inför fortsättningen efter en mindre lyckad vecka här i Korea. Hoppas att ryssarna har börjat använda internet mer som oss, så man kan få sin dagliga nätdos.

Jag hoppas jag kan lämna rapport under veckan.

/David

Inga kommentarer: