söndag 14 februari 2010

Lite bilder från Canarien

Nu är jag hemma efter Gran Canaria resa och en helg i Stockholm.
Det var spännande och lärorikt att vara med i TV och radio. På tisdag kväll blir det lite mer radio och på onsdag morgon ännu ett framträdande i TV4.

Jag lider verkligen med Helena och dom andra tjejerna efter det första loppet. Dom gjorde verkligen en solid laginsats med bara två bom på hela laget, men det ville sig ändå inte riktigt. Alla frågar sig varför och en del hänger i alla fall på att skidorna inte var bland de bästa, men jag vet hur hårt det svenska vallateamet jobbar, och dom kommer inte lägga ner mindre tid nu.

Nu startar snart killarnas sprint och jag ska följa dom på TV. Kör så det ryker grabbar!

Uppe på toppen av Pico de les Nieves, 1949 m ö h.

Utsikt över Teide på Teneriffa.

Örjan jobbar på uppför i bra tempo.

Jag skulle inte rekommendera dom offentliga toaletterna i Soria.

Jag pratade med några Valhall-cyklister som hade ätit på restaurangen, och dom hade tydligen andra rätter än vatten och bröd.

1 kommentar:

Stintan* sa...

Tack för fina bilder!
Men va´ 17 har de satt toalettstolar i branten för??!
Riktigt trist att det gick så dåligt för Helena & AKO! Sofia skötte sig fint, eller hur?
Vid det här laget vet jag att det gick åt skogen för de svenska killarna också....*suck*
Och stackars Björndalen!
Du kanske ska vara glad att du är hemma....?